strada Ionescu Grigore numarul 20

 sector 2 Bucuresti

Luni - Vineri : 8:00 - 20:00
Sambata : 10:00 - 16:00

Duminica : Inchis

   E-mail : office@iuvokids.ro

Centrul de sanatate pediatrica  © 2019 Iuvokids.ro

TERAPIE PSIHOLOGICA PEDIATRICA

 

Psihologia copilului studiaza bazele psihologice ale procesului de dezvoltare, ale experientelor cognitive, emotionale si comportamentale, precum si metodele de cunoastere si de influentare a personalitatii copilului.

 

Psihoterapia pediatrica il va ajuta pe cel mic sa isi depaseasca diferite dificultati si sa isi descopere resursele personale, abordand diferit fiecare pacient in functie de particularitatile acestuia. O psihoterapie pentru copii ajuta la diminuarea unui simptom pana la disparitia lui. Insa acest simptom are o cauza.

Multe tipuri de terapie pun accent pe a vorbi despre despre sentimente si experiente, care pot fi deosebit de provocatoare pentru copiii mici. In lucrul cu copiii, consilierii folosesc adesea terapii care permit copiilor sa se exprime non-verbal, cum ar fi terapia de joaca, terapia cu tava de nisip si terapia artistica.

 

Conform statisticilor, in anul 2015, in Romania numarul copiilor cu probleme de sanatate mintala diagnosticati varia intre 1% si 5%, in timp ce statisticile Uniunii Europene indicau un procent de 48% de adolescenti si tineri cu astfel de probleme.

 

Cele mai importante probleme de sanatate mintala identificate in randul cu varste cuprinse intre 3 si 17 ani sunt: hiperactivitate cu deficit de atentie (ADHD), problemele de comportament, anxietatea, depresia, autismul, sindromul tourette.

 

Alte dificultati ce pot fi depasite in cadrul sedintelor de psihologie pot fi:

            •           intarzieri in dezvoltare;

            •           blocaje emotionale;

            •           dificultati scolare;

            •           relatii conflictuale;

            •           tulburari comportmentale etc.

 

Prin acest serviciu se urmareste o dezvoltare armonioasa, complexa, pe toate cele cinci arii (socializare, limbaj, autoservire, cognitive, motricitate fina si generala), astfel incat la varsta scolara si adulta, copilul sa fie independent din toate punctele de vedere.